Graphau logo

INFO & FAQ

Verzenden & bestellingen

Wat zijn de verzendkosten?
Dit wordt automatisch berekend aan de hand van het totaal gewicht van de bestelling. Jammer genoeg gaan de prijzen voor verzendingen altijd maar omhoog & ben ik daardoor genoodzaakt deze prijzen te rekenen. In mijn verzendprijzen zitten de verzendkosten + verzekering en verpakkingsmateriaal.


België

Met Bpost Thuislevering - Levertermijn 1 tot 3werkdagen
0 tot 100g = €2,50
100 tot 350g = €3,55

350g tot 1kg = €7,70 (volgende werkdag in huis)


Afhaalpunt of pakketjesautomaat - volgende werkdag geleverd

= €6,50


Met Mondial

Thuislevering - Levertermijn 3werkdagen = €5,95

Ophalen in afhaalpunt - Levertermijn 3 werkdagen = €4,95

Nederland

Met PostNL
Thuislevering - 1 tot 5 werkdagen*
0 tot 20g = €1,45

20 tot 50g = €2,45

50 tot 100g = €3,35

100 tot 350g = 4,35

350g tot 2kg = €5,60


*Als je jou pakketje snel nodig hebt stuur me dan even een berichtje! Ik verzend sinds kort de paketten zelf uit NL naar NL, inplaats van BE naar NL om de kosten te kunnen verlagen. Hierdoor kan ik je pakketje soms niet dezelfde of volgende dag versturen.


Alle prijzen op de website zijn incl. btw & exl. verzendkosten en kunnen worden gewijzigd op elk moment.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Jouw bestelling wordt nog dezelfde dag verstuurd, indien voor 15u besteld (niet in het weekend). Bestellingen worden verstuurd via de gekozen manier. Helaas heb ik geen invloed op de bezorgtijden en kan ik geen 100% garantie geven dat jouw bestelling optijd wordt bezorgd. Ik ben hiervoor niet aansprakelijk.


Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Ja dat kan zeker, helemaal gratis! Kies bij het afrekenen voor ophalen.
Ik contacteer je via mail als de bestelling klaar staat om opgehaald te worden & spreek een dag/uur af.

Over Graphau

Alle producten in mijn webshop worden door mijzelf ontworpen. Mijn drukwerk wordt op FSC papier gedrukt. Ook probeer ik zo milieu vriendelijk mijn pakketjes te verzenden.


Heb je nog vragen?

Dan kan je me altijd contateren via mail of een berichtje sturen op Facebook.

Ik help je heel graag en probeer je zo snel mogelijk te helpen.

Contact

 
 
 
 
 

Gratis levering?

Ik lever jou pakketje gratis aan een adress binnen de straal van
+/-10 km. Gerekend vanuit Duffel of Ekeren - Levertermijn 1 tot 5 dagen.


Ik heb een kortingscode, waar vul ik deze in?

Je kan jouw code invullen in het winkelmandje. Nog voor je bij het afrekenen terecht komt. Dit kan bij "voer een kortingscode in". Voor sommige codes moet je aan bepaalde voorwaarden doen om ze te kunnnen gebruiken.


Ik heb een bestelling geplaatst maar nog geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat de bevestiging in je spam is gekomen.
Is dit niet zo na 2 uur wachten? Neem dan even contact met mij op via mail.


Ik heb een bestelling geplaatst maar de betaling lukt niet. Wat nu?

Stuur me gerust een berichtje op facebook of stuur me een mail voor de snelste hulp.


Ik heb een bestelling geplaatst en heb het verkeerde adres opgegeven of ik wil nog een product toevoegen.

Dit is mogelijk zolang je nog geen verzendbevestiging ontvangen hebt. Stuur mij snel een mail & vertel welke wijzigingen je graag had gewenst.


Ik heb mijn bestelling ontvangen maar de bestelling is niet ompleet /correct of beschadigd. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met mij op via mail graag met een foto van wat er aan de hand is + een uitleg. Ik probeer zo snel mogelijk een zo goed en passend mogelijke oplossing te vinden!


Ik wil mijn bestelling graag retourneren. 

Neem hiervoor contact met mij op via mail met je ordernummer + geef aan welke producten je retour wilt sturen. Het te retourneren artikel mag niet beschadigd zijn en moet in de originele verpakking worden teruggestuurd!


Zodra ik je bestelling ontvangen hebben op het doorgegeven adress, zal ik het aankoopbedrag van de geretournneerde producten terug storten binnen de 14 dagen, exclusief de verzendkosten. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van je pakketje. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om je product retour te sturen.


Wie betaald de verzendkosten bij het retouneren.

De klant neemt deze kosten op zich. Bij de terugbetaling zal je het volledige bestelbedrag terug krijgen min de verzendkosten.

Betalingen

Je kan bij graphau veilig betalen met:

Bankoverschrijving: 
Dit zijn de gegevens die je moet gebruiken bij bankoverschrijving:

Jana Hauquier

Bloemenstraat 49, 2570 Duffel - België

IBAN: BE44 0689 3798 2145
BIC: GKCCBEBB
Vermelding van jouw naam/ordernummer.

Via stripe met:

Creditcard

IDEAL

Giropay

Bancontact

Sofort


Je bestelling is pas bevestigd na het ontvangen van de betaling op mijn rekening. Dit kan afhankelijk van de bank, enke dagen duren. Je krijgt een bevestiging mailtje, als ik je betaling heb ontvangen.


Heb je de bestelling snel nodig & heb je al betaald maar nog geen bevestiging mail ontvangen? Dan kan je mij een mailtje sturen, met een betaalbewijs/screenshot van de overschrijving. Ik zal er dan alles aan doen om de bestelling op tijd bij jouw te krijgen. Let op, ik ben niet aansprankelijk moest de postbode het pakketje later leveren dan de aangegeven levertijd.

Volg mij op social media

Blijf op de hoogte van nieuwe producten in de webshop, kortingen &
ontvang gratis downloads zoals: agenda, planner, to do lijsten,..
Je ontvangt niet meer dan 2x per maand een mailtje.